Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~ania1410 | użytkownik

imię i nazwiskoAnna Grunwald adresGdańsk zarejestrowany23.10.2006 @22:48:11 ostatnio na stronie05.04.2013 @14:25:31
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.ania1410.rox.pl
digarty100 komentarze633 posty na forum8

komputer / sprzęt
atari 80

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~ANAK81    18.01.2012 @16:33:07
pozwól że zostane na chwilkę i będę podglądał lubię klimaty koncertowe, lipali dla mnie rewela pozdrawiam
~julecky    15.01.2011 @15:46:07
ej, mam pytanie. dlaczego 1410?
~0027    15.04.2010 @16:39:40
Dzięki za radę,
twoje zdjęcia są wręcz genialne :D
~andzusia22    07.04.2010 @17:28:44
boska galeria !
obserwuje.
zapraszam tez do mnie
_______
thank god i'm a woman !
~Esire    13.01.2010 @20:17:53
rozumiem,rozumiem
~Krzysiek221    09.01.2010 @21:46:10
dziękuje za komentarz ; )
~maribel    04.01.2010 @23:05:35
Zdjęcia koncertowe naprawdę świetne. Melomania czy praca?
~dobrodziej    12.11.2009 @00:56:19
Świetne koncertówki, pozdrawiam.
~Glorie    11.11.2009 @23:30:16
obiektyw zrobił, nie pytałam go o powód. on tu rządzi.
-Efy    25.10.2009 @13:42:21
Słucham rad , ale innej osoby. Już komuś pisałem o tym czym dla mnie są takie zdjęcia . Zabawa sesja "ślubna" to tylko moja przyjaciółka w białej sukni , nie żadna prawdziwa para. Normalnie zajmuję się fotografia sportową. Moje szkła i to co mam jest dopasowane do robienia zdjęć na żużlu . Nie pokazuje ich tu , bo prawa do nich należą do wydawcy , oraz klubów w których robię zdjęcia.

Blenda i doświetlanie było konieczne. Kolor mi odpowiada . Nie lubię ingerować w zdjęcia w programach graficznych , to że kadr leci delikatnie , nikt nigdy i nigdzie nie robi idealnego 90stopniowego kadru z ręki na pochyłym terenie.
-Efy    25.10.2009 @12:39:08
Gdzie za ciemno ?
Na moim ciemnym monitorze są jasne. Nie widzę niczego co było by ciemne , a balans bieli nie jest skopany , kolor skóry uroki blendy .

A jeśli argumentem ma być "kadrowanie mi nie pasuje" bez podania dlaczego , to to nie jest żaden argument.
~Caroline357    23.10.2009 @02:01:25
to jest zdjęcie, albo jego próba.
~PiotrPietryga    21.10.2009 @14:59:59
Witam w grupie Zobacz proszę na początek temat FAQ na forum grupy. Tam jest wszystko co warto wiedzieć
_______
http://www.piotrpietryga.com ---> strona autorska
http://www.collodionprint.com ---> ambrotypia/mokry kolodion
~julka1994    03.09.2009 @19:35:48
hiihihih ^^ dzięki tego nie robiłam specjalnie zwykły cień,,może mam za bardzo zapadnięte oczy ? :D
_______
dla przepaleń...mam szacunek
~niunia4412    31.08.2009 @00:22:55
ale psculka jest niebieska
_______
*** zapraszam do oceniania moich prac :D ***
~Laoise    30.08.2009 @21:13:20
a co do drugiego - nie było by szyi bo miałam golf ;> to raz a dwa taka była moja wizja, nieosrość jak już niewielka [widzę że ktoś się chce wyżyć heh] pozdrawiam i popracuj nad konstruktywną krytyką skoro uważasz się za profesjonalistke
_______
Jestem nowicjuszką więc proszę:
- oceń
- doradź
Dziękuję.
~Laoise    30.08.2009 @21:10:10
nie dało się dać go inaczej bo takie były warunki, stary budynek i ściana krzywa, a w takim świetle - czytaj przy lampce bez lampy błyskowej to taki pomarańcz sam wyszedł. nie lubię zbytnio robić coś ze zdjeciami pomijajac podstawowe korekcje - bo grunt zrobic dobre zdjecie i je poprawic a nie przerobic ztandetnego na ideał ;] pozdrawiam
_______
Jestem nowicjuszką więc proszę:
- oceń
- doradź
Dziękuję.
~Leylaa    30.08.2009 @18:34:46
nie odbieram tego jako atak... czemu tutaj kazdy to sobie zarzuca... widzialam twoje slubne no i coz, zdania nie zmienie, takich bym miec nie chciala. to sa tylko gusta, o ktorych sie -jak najbardziej- dyskutuje
~Leylaa    30.08.2009 @18:07:30
nie, to nie to, ale możesz być przekonana o swojej racji, jeśli chcesz. polecam galerie niżej- czy ta pani tez miała problem z AF? wybacz, ale nie sądzę
http://jedynytakidzien.viewbook.com/
(nie można tego nazwać po prostu "ślubną fotografią", to coś więcej, jedni to widzą, drudzy nie)
aha, jest różnica pomiędzy poruszeniem i nieostrością, dziwię się, że osoba z takim doświadczeniem tego nie wie
ostatnio edytowane: 2009-09-07 11:57:40
~poziomka0321    26.08.2009 @13:50:25
dzięki za opinie to była moja pierwsza sesja slubna a godzina byla 21 wiec iso było specjalnie uzyte ponieważ jeszcze nie posiadam lampy na tyle dobrej by nie prześwietliła lub zniszczyła klimatu zdjecia. pozdrawiam i dzięki za opinie
_______
Twoje emocje to małe cuda. uchwycić cud w momencie, gdy się zdarza.
~ania1410    26.08.2009 @11:33:14
przypatrz sie zdjeciom marcina twardowskiego, janusza millera, moze cos zalapiesz, mnie fashion w ogole nie bierze, ale jesli chcesz isc w tym kierunku, to musisz duzo praktykowac, eksperymentowac i ogladac foty profesjonalistow
~maoamka    26.08.2009 @11:29:47
dzięki za komentarz, masz racje chyba je usunę
mam nadzieję że popatrzysz na pozostałe zdjęcia w mojej galerii
_______
'jutro to dziś, tylko że jutro'

~mbaginski    24.05.2009 @14:18:27
tak. w zamian za naoliwienie łańcucha i zębatek.
ostatnio edytowane: 2009-05-24 14:40:45
_______
http://www.youtube.com/watch?v=hhgbI9c5ZH0 ulalalala!
~mikaael    12.05.2009 @21:00:09
Ciekawa galeria! p.s.pomniejsz widok strony gdy zdjecie sie nie miesci w monitorkuPozdrowionka
~owocowa    01.05.2009 @21:16:08
dzięki, następnym razem już będę wiedziała
_______
Jeśli jesteś zadowolony ze swoich zdjęć- to koniec.
1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt